Wyłączenie Sonda Lambda, NOx, O2 w BMW - Trójmiasto
Tryb awaryjny i ograniczenie mocy przez wadliwą sondę lambda rujnuje przyjemność z jazdy BMW? Przywróć pełną moc i wydajność silnika.
Specjalizujemy się w profesjonalnym wyłączaniu Sond Lambda, czujników NOx i O2 w BMW w Redzie, obsługując kierowców z całego Trójmiasta i okolic.
Nasze doświadczenie w modyfikacji sterowników ECU pozwala nam skutecznie eliminować błędy czujników i przywrócić optymalne parametry pracy silnika, zapewniając stabilną jazdę bez ograniczeń mocy.
Każda naprawa wpisywana jest do komputera samochodu tak jak w ASO.

Czym są sondy lambda, czujniki NOx i O2?
Sonda lambda (czujnik tlenu) To kluczowy element systemu kontroli spalania, który mierzy zawartość tlenu w spalinach. Znajduje się w układzie wydechowym i informuje sterownik ECU o jakości mieszanki paliwowo-powietrznej. Gdy sonda się uszkodzi, silnik może pracować niestabilnie i przechodzić w tryb awaryjny.
Czujnik NOx (tlenków azotu) Specjalistyczny sensor wykrywający ilość szkodliwych tlenków azotu w spalinach. Jest częścią systemu kontroli emisji spalin, szczególnie w silnikach diesla z systemem SCR/AdBlue. Jego awaria powoduje błędy ECU i może ograniczyć moc pojazdu.
Czujnik O2 (tlen) Alternatywna nazwa dla sondy lambda – oba terminy określają ten sam element mierzący zawartość tlenu w spalinach. W nowoczesnych BMW może być kilka takich czujników w różnych miejscach układu wydechowego, monitorujących skuteczność katalizatora.
Co obejmuje nasza usługa wyłączenia sondy lambda/NOx/O2?
Kompleksowy proces w 4 etapach:
- Dokładna diagnostyka pojazdu - identyfikujemy dokładnie który czujnik wymaga wyłączenia
- Modyfikacja oprogramowania ECU - używamy profesjonalnego sprzętu do bezpiecznej zmiany sterownika
- Wgranie zmodyfikowanego oprogramowania - precyzyjnie wprowadzamy zmiany do komputera samochodu
- Testy funkcjonalności - sprawdzamy czy pojazd działa stabilnie i nie przechodzi w tryb awaryjny
Wyłączenie Sonda Lambda, NOx, O2 Trójmiasto
Nasz zespół specjalizuje się wyłącznie w markach BMW, co oznacza dokładną znajomość specyfiki tych aut.
Obsługujemy klientów z całego Trójmiasta i okolic.

Korzyści z profesjonalnego wyłączenia:
Idealnym momentem jest gdy:
- Pojazd przechodzi w tryb awaryjny i ogranicza moc z powodu błędów sondy
- Zamontowałeś sportowy układ wydechowy (downpipe) powodujący konflikty z czujnikami
- Sonda jest uszkodzona, a koszt wymiany przewyższa wartość samochodu
- Chcesz zwiększyć osiągi silnika poprzez optymalizację pracy ECU
Korzyści z profesjonalnego wyłączenia sondy
Natychmiastowe rezultaty:
- Eliminacja trybu awaryjnego - pełna moc i dynamika pojazdu
- Zwiększenie osiągów - większa moc i elastyczność silnika
- Stabilna praca silnika - brak błędnych odczytów wpływających na spalanie
- Oszczędność kosztów - uniknięcie kosztownych wymian czujników
Dlaczego M-Tech Serwis?
Pracujemy wyłącznie z BMW – to nie hobby, to nasza specjalizacja. Znamy wszystkie niuanse tych silników, typowe problemy każdego modelu i generacji, wiemy gdzie szukać ukrytych usterek. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu z BMW z całego Trójmiasta, rozpoznajemy problemy, których inne warsztaty mogą nie dostrzec.
Dokumentujemy każdą czynność tak jak ASO. Wszystkie wykonane usługi i sprawdzenia zapisujemy bezpośrednio do komputera pojazdu – dokładnie tak, jak robi to autoryzowany serwis BMW. Nowy właściciel lub każdy specjalista BMW będzie miał pełen wgląd w historię auta. To gwarancja przejrzystości i profesjonalizmu.
Korzystamy z oryginalnego oprogramowania diagnostycznego i modyfikacyjnego – nie podróbek czy darmowych aplikacji. Widzimy dokładnie to samo, co widzi fabryczne oprogramowanie w oficjalnym serwisie. Dzięki temu nasze diagnozy są precyzyjne, a modyfikacje bezpieczne.
Bezpieczeństwo Twojego auta jest priorytetem. Nasze modyfikacje nie uszkadzają sterownika i nie pozostawiają trwałych śladów. W razie potrzeby możemy w każdej chwili przywrócić oryginalną konfigurację – żadnego ryzyka dla elektroniki pojazdu. To oznacza spokój ducha, nawet jeśli kiedyś zechcesz wrócić do ustawień fabrycznych.
Nie pozwól, aby problemy z Sondą Lambda, NoX czy O2 wpłynęły na Twój komfort jazdy.
Umów się na bezpłatną diagnostykę: +48 509 409 513
M-Tech Serwis, ul. Obwodowa 105, 84-240 Reda
Obsługujemy klientów z Redy, Gdańska, Sopotu, Gdyni i całego Trójmiasta
Najczęstsze pytania związane z wyłączeniem Sondy Lambda, NOx, O2
Odpowiedzi na pytania, które padają najczęściej z ust klientów naszego serwisu
Co daje wyłączenie sondy lambda?
Wyłączenie eliminuje błędy ECU, przywraca pełną moc silnika i zapobiega przechodzeniu w tryb awaryjny.
Czy można wyłączyć czujnik O2?
Tak, czujnik O2 (tlen) można bezpiecznie wyłączyć programowo ze sterownika BMW.
Czy czujnik NOx to to samo co sonda lambda?
Nie – sonda lambda mierzy zawartość tlenu, a czujnik NOx wykrywa tlenki azotu. Oba można wyłączyć.
Czy czujnik NOx jest tym samym co czujnik O2?
Nie, to różne czujniki. O2 (sonda lambda) mierzy tlen, NOx wykrywa związki azotu w spalinach.

